Wens Gert-Jan Segers succes bij onderhandelingen kabinetsformatie

Steunbetuiging aan Gert-Jan Segers: Kom op voor leven en gezin!

4.111 Mensen hebben getekend. Help ons om 5.000 handtekeningen te bereiken.

Steunbetuiging aan Gert-Jan Segers: Kom op voor leven en gezin!

De afgelopen dagen is er hard onderhandeld tussen de verschillende partijen die meedoen aan de formatiebesprekingen: VVD, CDA, D66 en de ChristenUnie.

Daarbij is het, naast hopelijk ook het CDA, vooral de ChristenUnie die zich in zal zetten voor de waarde van het menselijk leven en het gezin.

Laten we daarom lijsttrekker Gert-Jan Segers een hart onder de riem steken en hem veel succes wensen bij zijn inzet voor deze zaken.

Met D66 tegenover zich zal hij dit nodig hebben!

Er ligt veel op tafel: 'voltooid leven', euthanasie voor dementen en psychiatrisch patiënten, 'herijking ouderschap', de abortuspil, embryo's (mensen dus) die speciaal 'gekweekt' zouden worden voor onderzoek...

Daarnaast is het de vraag welke koers de komende regering gaat varen ten aanzien van lopende zaken als het abortusfonds van minister Ploumen. Gaat hier straks nog meer geld naartoe?

Het gaat niet vanzelf de goede kant op. Daar moet hard voor gestreden worden.

Teken daarom de steunbetuiging hiernaast en voeg eventueel een persoonlijke boodschap toe.

Teken nu de petitie!

Add a personal message to the email
CitizenGO beschermt je privacy en houdt je op de hoogte van deze en andere campagnes.

Steunbetuiging aan Gert-Jan Segers

Geachte heer Segers,

Zoals wij allen weten, bent u op het moment verwikkeld in lastige formatiebesprekingen. Lastig met name waar het gaat over ‘immateriële kwesties’, zaken van leven en dood.

Zo spelen ‘voltooid leven’, de abortuspil en embryo’s die speciaal gekweekt zouden worden voor wetenschappelijk onderzoek. Daarnaast is er het punt van ‘herijking ouderschap’, waardoor het natuurlijke gezin van man, vrouw en kinderen nog verder dreigt te worden ondergraven. En zo zijn er tal van andere kwesties.

Wij willen u graag een hart onder de riem steken en u bemoedigen om krachtig op te komen voor het leven en voor het gezin!

Wij begrijpen dat u vertegenwoordiger bent van de kleinste fractie aan de onderhandelingstafel, maar weten ook dat dit voor u, zoals ook voor ons, gewetenskwesties zijn.

Daarom heel veel succes gewenst bij deze onderhandelingen!

Met vriendelijke groet,
[Uw Naam]

Teken nu de petitie!

4.111 Mensen hebben getekend. Help ons om 5.000 handtekeningen te bereiken.