Verwijder "Cuties" onmiddellijk van Netflix

Vertel Netflix: verwijder "Cuties" vanwege het seksualiseren van kinderen

342.638 Personen haben bereits unterzeichnet. Helfen Sie bitte mit, 500.000 Unterschriften zu erreichen.

Vertel Netflix: verwijder "Cuties" vanwege het seksualiseren van kinderen

Netflix is te ver gegaan.

Nadat ze het afgelopen jaar films uitbrachten die godslastering en seksueel geweld verheerlijkten (The First Temptation of Christ en 365 Days), heeft Netflix nu een nieuw dieptepunt bereikt: het seksualiseren van 11 jaar oude meisjes. Netflix heeft op 9 september 2020 de Franse film "Cuties" uitgebracht.

De samenvatting die Netflix oorspronkelijk plaatste (voordat ze deze veranderden vanwege luide protesten) was: "Amy, 11, raakt gefascineerd door een twerk-dansgroep. In de hoop lid te kunnen worden van deze groep, begint ze haar vrouwelijkheid te verkennen, in weerwil van de tradities van haar familie."

Het wordt uit de marketing en advertenties rond "Cuties" duidelijk dat het een film is die gaat over de seksualisering van kinderen. Zelfs als "Cuties" bedoeld is als een kritiek op de seksualisering van kinderen in onze cultuur, verandert dit niet het feit dat de film zelf kinderen seksualiseert om deze boodschap te brengen.

Bovendien is het door het enorme bereik van Netflix onvermijdelijk dat de de film ook beschikbaar is voor pedofielen.

Het verschijnen van "Cuties" op Netflix draagt bovendien bij aan het normaliseren van de seksualisering van kinderen in de media.

Door het bereik dat Netflix heeft, draagt het bedrijf een sociale verantwoordelijkheid om te zorgen dat de materialen die zij verspreiden niet zodanig zijn dat zij grote afbreuk doen aan het welzijn van de samenleving. Het tekenen van deze petitie zal helpen om Netflix van deze verantwoordelijkheid te doordringen.

Teken de petitie om Netflix-CEO Reed Hastings te vertellen dat hij "Cuties" van Netflix moet verwijderen.

+ E-Mail/Mitteilung an:

Unterzeichnen Sie jetzt die Petition

PLZ
Bitte wählen Sie eine Option:
Wir verarbeiten Ihre Daten gemäß unseren Datenschutzbestimmungen und Nutzungsbedingungen.Indem Sie unterzeichnen akzeptieren Sie die Nutzungsbedingungen und die Datenschutzrichtlinie von CitizenGO und stimmen zu, gelegentlich E-Mails zu unseren Kampagnen zu erhalten. Sie können sich jederzeit aus unserem Verteiler austragen.

Verwijder "Cuties" onmiddellijk van Netflix

Ter attentie van Reed Hastings, oprichter en directeur van Netflix:

Wij schrijven u omdat wij ons zorgen maken over de film "Cuties", die op Netflix is uitgekomen op 9 september jongstleden. Het is duidelijk dat "Cuties" niet alleen seksueel expliciete inhouden bevat, maar dat het plot gaat over het seksualiseren van meisjes van elf.

Het is absoluut niet acceptabel om films te promoten die meisjes van elf seksualiseren.

Grijp alstublieft onmiddellijk in en verwijder deze zeer aanstootgevende productie van Netflix!

[Ihr Name]

Unterzeichnen Sie jetzt die Petition