CitizenGO NL

Bild des Benutzers CitizenGO NL
CitizenGO NL

Er wordt gewerkt aan een nieuw curriculum voor basisonderwijs en voortgezet onderwijs in Nederland. Dit gebeurt in opdracht van de politiek. Er is een ‘Coördinatiegroep’ opgezet die hier nader vorm aan geeft.

Pädophile (Menschen mit einem primären sexuellen Interesse an Kindern vor Erreichen der Pubertät) sind auf dem Vormarsch. Sie versuchen, ihre Ideen weltweit durchzusetzen. Derzeit sind sie in den Niederlanden besonders aktiv.

Nachdem erst kürzlich in einem auf einer Seite des öffentlich-rechtlichen Rundfunks verbreiteten Meinungsbeitrag für die angebliche Normalität und in der Folge für eine Akzeptanz von Pädophilie...

Update 2: Afgelopen zaterdag 3 augustus is de 'Pride Amsterdam' gehouden en de 'Pedo Pride' was er geen onderdeel van! 'Mark Lucius' (pseudoniem) gaf aan thuis te blijven uit angst te worden achtervolgd. Hij geeft echter nog niet op en wil het later opnieuw proberen...

Na het eerdere incident met meisje Fenna dat werd ingezet om meer LHBT-’openheid’ te pushen bij Donald Duck, gaat het Jeugdjournaal nu nog verder in de ingeslagen richting door op vrijdag 21 juni een jongetje van negen te laten zien dat volledig als travestiet gekleed gaat.

Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft besloten tot een nieuwe evaluatie van de Wet Afbreking Zwangerschap. Deze evaluatie vindt dit jaar plaats onder leiding van medisch jurist mevrouw dr.mr. M.C. Ploem van het AMC.

Het is bijzonder pijnlijk als christendemocratische ministers de christenen die zij geacht worden te vertegenwoordigen afvallen.

Bron foto: Flickr

Afgelopen zaterdag 23 februari kwam het Jeugdjournaal met een schokkend item.

Schokkend, omdat ze een klein meisje voor hun wagen spannen om politiek correcte terreur uit te oefenen op de meest onschuldigen... onze kinderen.

Nee, we willen je niet vragen de Nashville-verklaring te tekenen.

Maar wel om deze petitie aan het Openbaar Ministerie te tekenen, dat het immers nodig heeft gevonden een onderzoek in te stellen naar de strafbaarheid van deze verklaring. Tegen Kees van der Staaij is inmiddels al meerdere malen aangifte gedaan, omdat zijn naam onder de verklaring staat.

Update: Met opluchting hebben wij kennisgenomen van het feit dat Alexander Pechtold op 6 oktober is teruggetreden. Weliswaar met de verzekering dat dit al sinds maart in de planning zat en niets te maken heeft met recente schandalen.

Zoals je misschien al gehoord hebt, heeft de SGP een wetsvoorstel op stapel staan om de abortuswet te wijzigen.

Zij willen het voor alle artsen verplicht maken om al bij het eerste gesprek over een mogelijke abortus ook op de alternatieven te wijzen en hier duidelijke informatie over te verschaffen. Op dit moment gebeurt dat vaak niet.

Geef de SGP een duwtje in de rug en teken de petitie!

Onlangs werden wij opgeschrikt door het nieuws dat de donorwet van D66-kamerlid Pia Dijkstra door de Eerste Kamer van de Staten-Generaal is gekomen.

Het is een schandaal dat de wereld zou moeten doen schokken: sjiietische partijen in Irak willen huwelijken toestaan met meisjes vanaf negen jaar!

Wat is er aan de hand?

Sjiietische volksvertegenwoordigers hebben in het Iraakse parlement een wetsvoorstel ingebracht, om het sinds 1959 geldende artikel 188 van het Iraakse Burgerlijk Wetboek te veranderen. Volgens het nieuwe voorstel, dat door een sjiietische rechtsschool (de Jaafari-school) ontworpen is, wordt onder andere de minimum huwelijksleeftijd van meisjes teruggebracht tot negen jaar.

Ondanks de petitie die wij aan premier Rutte richtten tijdens de formatie om genderneutraliteit buiten het regeerakkoord te houden; ondanks de regeringsdeelname van ChristenUnie en CDA, is er toch een bepaling over gender in het regeerakkoord gekomen.

Het plan is om de geslachtsregistratie zoveel mogelijk te schrappen uit overheidsdocumenten waar dit ‘niet relevant’ zou zijn. "Onnodige geslachtsregistratie wordt waar mogelijk beperkt", stelt het regeerakkoord. Alsof ons geslacht niet wezenlijk bepalend is voor wie wij zijn, altijd en overal.

Voor D66 gaat dit echter nog niet ver genoeg...

Na de NS en de gemeente Amsterdam, neemt nu ook de HEMA stappen om het natuurlijke geslachtsverschil tussen mannen en vrouwen te ontkennen.

Second Love is een nieuwe reclamecampagne gestart. In bushokjes in onder andere Amsterdam ziet men de bovenstaande poster, die mensen oproept om vreemd te gaan.

CitizenGO vindt dat het nu wel genoeg is geweest met deze vreselijke reclames. Doe mee en teken de petitie!

De onderhandelingen rond de kabinetsformatie zijn inmiddels weer begonnen, na een vakantiestop van twee weken. Tijd om aan de alarmbel te trekken.

In navolging van Londen heeft men in Amsterdam besloten de uitdrukking 'dames en heren' en andere verwijzingen naar zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht af te schaffen, zo kwam deze week naar buiten.

Het moet niet gekker worden. Teken daarom de petitie aan de gemeente Amsterdam en de NS, om deze ontwikkeling een halt toe te roepen.

Bekeerlingen tot het christendom hebben het in de Islamitische Republiek Iran zwaar te verduren.

In 2016 werden zeker 193 christenen gevangengezet, waaronder veel bekeerlingen vanuit de islam.

Dit moet ophouden. Teken daarom de petitie hiernaast aan het staatshoofd en de president van Iran.

De afgelopen dagen is er hard onderhandeld tussen de verschillende partijen die meedoen aan de formatiebesprekingen: VVD, CDA, D66 en de ChristenUnie.

Daarbij is het, naast hopelijk ook het CDA, vooral de ChristenUnie die zich in zal zetten voor de waarde van het menselijk leven en het gezin.

Laten we daarom lijsttrekker Gert-Jan Segers een hart onder de riem steken en hem veel succes wensen bij zijn inzet voor deze zaken.