Petitie aan Amazon

Amazon Smile discrimineert christelijke pro-gezinsorganisaties

19,233 people have signed. Help us reach 20,000 signatures.

Amazon Smile discrimineert christelijke pro-gezinsorganisaties

Iedere dag, wereldwijd, bezorgt Amazon vele pakketjes. Miljoenen mensen vertrouwen op het brede aanbod van Amazon en op de snelle bezorging. Gebruikers van Amazon hebben de mogelijkheid, door te betalen via Amazon Smile (smile.amazon.com), om een goed doel te steunen met 0,5% van de opbrengst van hun aankoop.

Amazon is echter niet zonder meer een neutraal bedrijf. Amazon lijkt het tot haar missie te hebben gemaakt om de seksuele revolutie te verspreiden. Steden die in aanmerking kwamen voor het nieuwe hoofdkwartier van Amazon werden gescreend op ‘progressivisme’ en ‘inclusiviteit’.

Een gevolg van dit beleid lijkt te zijn dat christelijke stemmen de mond moet worden gesnoerd. Amazon heeft pro-gezinsorganisaties verwijderd van de lijst van goede doelen die je kunt steunen via Amazon Smile.

Waar het op neerkomt is dat wanneer Amazon zegt dat klanten hun favoriete goede doel kunnen steunen, ze eigenlijk alleen die doelen kunnen steunen die voldoende overeenstemmen met de seksuele ethiek (of het gebrek hieraan) van onze tijd.

Deze intolerantie (in de naam van tolerantie!) en exclusiviteit (in de naam van inclusiviteit!) moet worden benoemd als wat het is – discriminatie tegen gelovigen.

Teken deze petitie aan Amazon om duidelijk te maken dat je niet instemt met deze discriminerende praktijken tegen pro-gezinsorganisaties.

Om hun discriminatie tegen pro-gezinsorganisaties te rechtvaardigen, claimt Amazon dat de beslissing om deze groepen te verwijderend is gebaseerd op de aanbeveling van het Southern Poverty Law Center.

Enige tijd geleden publiceerde het SPLC een lijst van ‘haatgroepen’. Op deze lijst stonden niet alleen echte haatgroepen, maar ook christelijke organisaties als de Family Research Council, het Ruth Institute en Alliance Defending Freedom (ADF). Zij werden op één hoop gegooid met racistische en neonazistische groepen.

Het SPLC heeft zich de afgelopen jaren compleet ongeloofwaardig gemaakt als bron van informatie op dit punt. Ze vallen iedereen aan die het niet met hen eens is. Zelfs de FBI en het leger van de Verenigde Staten hebben het SLPC uit hun bronnenlijsten verwijderd, omdat de organisatie politiek partijdig is.

De drie genoemde christelijke groepen, Family Research Council, Ruth Institute, en Alliance Defending Freedom, zijn nu verwijderd van de lijst met goede doelen die kunnen worden ondersteund via Amazon Smile.

Amazon discrimineert hiermee christelijke pro-gezinsorganisaties, omwille van hun christelijke overtuigingen die volgens het SLPC ‘haatdragend’ zouden zijn. Dit is verkeerd en het moet stoppen. Laat je stem horen en vertel Amazon dat hun tolerantie en discriminatie onacceptabel zijn.

Teken nu!

Sign this petition now!

Please select an option:
We process your information in according with our Privacy policy and Terms of use.By signing, you accept CitizenGO's Terms of Use and Privacy Policy and you agree to receive occasional emails about our campaigns. You can unsubscribe at any time.

Discriminatie tegen gelovigen

Beste Amazon,

Wij, de ondergetekenden, hebben vernomen dat u verschillende pro-gezinsorganisaties heeft verwijderd van de lijst van goede doelen die klanten via Amazon Smile kunnen ondersteunen, op basis van de ongeloofwaardige lijst van “haatgroepen” gepubliceerd door het Southern Poverty Law Center.

De afgelopen jaren is het SPLC zodanig politiek partijdig geworden, dat de FBI en het leger van de VS haar publicaties niet langer als betrouwbare informatie beschouwen.

Dus waarom Amazon wel? Deze goede doelen komen er simpelweg voor op dat christenen moeten kunnen leven en hun geloof praktiseren in overeenstemming met christelijke overtuigingen.

Van buitenaf gezien lijkt het erop dat u christelijke pro-gezinsorganisaties discrimineert vanwege hun christelijke overtuigingen. Dit is verkeerd.

U claimt te staan voor inclusiviteit en tolerantie. Deze discriminatie tegen gelovigen laat echter zien dat u intolerant en exclusief bent.

Wij roepen u op om deze christelijke pro-gezinsorganisaties terug te plaatsen op de lijst van goede doelen die gesteund kunnen worden via Amazon Smile.

Sincerely,
[Your Name]

Sign this petition now!

19,233 people have signed. Help us reach 20,000 signatures.