Petitie aan Walt Disney

01.000.000

982.967 Mensen hebben getekend. Help ons om 1.000.000 handtekeningen te bereiken.

UPDATE FEBRUARI 2021:

Disney heeft grote problemen met investeerders. Ze kunnen het zich niet veroorloven om gezinnen te vervreemden van een bezoek aan hun parken en van hun producten. Onze campagne is de leidende stem voor gezinnen die het beu zijn dat Disney de politieke agenda van gender-ideologen en radicale LHBTQ-activisten aan hen opdringt.

Toen we vorig jaar de topmanagers van Disney confronteerden, maakten we duidelijk dat CitizenGO niet zou terugdeinzen of weg zou gaan. Dit is het moment om onze inspanningen te verdubbelen! Help ons alsjeblieft om onze deadline van 1,5 miljoen handtekeningen tegen 9 maart 2021 te halen. Dan zijn we van plan om deze petitie op de aandeelhoudersvergadering te presenteren.

Met jouw handtekening weet Disney hoe serieus dit protest is voor de toekomst en voor de projecten van het bedrijf.

CitizenGO'ers hebben grootschalig protest aangetekend tegen de eerste "Gay Pride" in Disneyland Parijs en we hebben redenen om aan te nemen dat Disney zich hier zorgen over maakt.

Daarom moeten we de druk nu vergroten. In korte tijd heeft CitizenGO bijna 400.000 handtekeningen verzameld voor de petitie tegen de zogeheten "Magical Pride". Nu willen we meer dan 1.000.000 handtekeningen verzamelen, gericht aan Walt Disneys directeur Robert A. Iger en het hele Disney-bestuur. Teken deze petitie om verdere "Gay Pride"-evenementen in Disneyland te voorkomen.

We vragen de directeur van Disney om kinderen en gezinnen te beschermen door enige toekomstige "Gay Pride"-parades en evenementen af te gelasten.

Disney denkt er misschien goed aan te doen mee te schreeuwen met de LHBT-activisten, maar de inkomsten en aandeelhouderswaarde van het bedrijf zijn gebaseerd op de steun van gezinnen. Door deze petitie te tekenen en anderen uit te nodigen om ook te tekenen, stuur je een duidelijke boodschap aan Disney: stop met het promoten van LHBT, of verlies je goede naam... en inkomsten.

Waarschuwing: Disney-parken zijn niet langer gezinsvriendelijk!

Disney is trots op haar nieuwe partnerschap met de "LHBT-gemeenschap". Ze hebben recent hun eerste "Gay Pride"-parade gehouden in Disneyland Parijs. Dit evenement was een uitbreiding van een veel kleiner, privaat georganiseerd evenement dat in voorgaande jaren ook al werd gehouden. Ditmaal werd het echter officieel door Disney georganiseerd en waar het voorheen een weekend met wat feestjes was, was er nu sprake van een echte "Gay Pride"-parade door het park.

Niet alleen in Parijs gebeuren dergelijke dingen. Bij de Universal Studios in Hollywood helpt Disney “Pride Is Universal” te organiseren en in Disney World in Florida zijn er ieder jaar in augustus “Gay Days”.

Zo wordt de politieke agenda van de LHBT-beweging door Disney gepromoot en worden kinderen en gezinnen ongewenst blootgesteld aan deze taferelen.

"Gay Prides" over de hele wereld zijn berucht om:

• Deelnemers in ondergoed of lederen bondage-dracht

• Halfnaakte dansers

• Onkuise dansen

• Publieke onzedige handelingen

• Zeer schaars geklede mensen

Het is bizar dat Disney zich hiermee wil associëren.

In 2018 hebben zo'n 157 milljoen mensen de parken van Disney bezocht. Disney is een imperium dat gebouwd is op het aantrekken van gezinnen met kinderen. "Gay Pride"-gerelateerde evenementen zijn erg publiek en potentieel niet-kindvriendelijk. Hoeveel miljoenen bezoekers, waaronder kinderen, zullen niet worden blootgesteld aan deze "Gay Prides" als Disney ermee doorgaat?

De LHBT-lobby rekent dit al onder haar overwinningen.

Wij kunnen niet stilzitten en blijven zwijgen terwijl "Gay Pride"-evenementen voorheen gezinsvriendelijke plekken als Disneyland onveilig maken. Doe mee en sta op tegen Disneys poging om onze kinderen te indoctrineren met hun vermaak dat bedoeld is voor alle leeftijden.

Teken daarom nu de petitie!

Teken nu de petitie!

Maak alsjeblieft een keuze:

Stop met wereldwijde LHBT-indoctrinatie

Geachte heer Iger, geacht bestuur,

Sinds hun opening, hebben de amusementsparken van Disney gegolden als een veilige plaats voor gezinnen om samen tijd door te brengen. Disney muntte uit in het vermaken van kinderen.

Maar ouders willen niet dat Disney hun kinderen indoctrineert. We zullen niet aarzelen om de films, producten en parken van Disney te boycotten als Disney verdergaat met deze indoctrinatie.

Wij vragen u om toekomstig geplande "Magical Pride" of andere "Gay Pride"-evenementen af te gelasten ter bescherming van de kinderen. En om Disney toegankelijk te laten blijven voor mensen van alle achtergronden en overtuigingen.

[Uw Naam]

Teken nu de petitie!