1.034 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.034 handtekeningen
· door jsam

250.928 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.928 handtekeningen
· door CitizenGO NL

104.039 handtekeningen

Ieder leven is dierbaar

Het tekenen van de petitie “Ieder leven is dierbaar” is meer dan alleen het onderstrepen van je overtuiging dat alle menselijk leven, van de moederschoot tot het graf, heilig is.

Het is een oproep aan de autoriteiten van Nederland en België om niet alleen te stoppen met toegeven aan de eisen van de abortuslobby, maar zich actief inzetten om de levens van hun mensen te beschermen, ongeacht de levensfase.

We moeten dit eisen, omdat anders het dodental nog onvoorstelbaarder zal oplopen dan nu al het geval is.

104.039 handtekeningen

322.056 handtekeningen

Stop financiering Wereldgezondheidsorganisatie

Teken onze petitie om de leiders van G20-landen te vragen te stoppen met het overmaken van belastinggeld aan de Wereldgezondheidsorganisatie.

Een beweging om de WHO deze financiering te ontzeggen begon toen de Amerikaanse president Donald Trump aankondigde dat zijn regering zal stoppen met het financieren van de WHO nadat directeur-generaal Tedros Adhanom Ghebreyesus liet zien graag de propaganda van de Chinese Communistische Partij te verspreiden.

322.056 handtekeningen

289.216 handtekeningen

Stop de wereldwijde uitrol van 'thuisabortus'

Abortusactivisten wereldwijd werken aan een nieuw, verschrikkelijk plan.

Thuisabortus.

Ze hebben al onderling afgestemd om dit idee te lanceren in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk… en ongetwijfeld zullen andere landen snel volgen

Helaas hebben Duitsland en het Verenigd Koninkrijk hun voorstel al aanvaard, door het onderdeel te maken van een pakket coronavirus-gerelateerde maatregelen.

Dat is hoe snel dingen kunnen gaan als slechte lobbyisten en slechte politici samenkomen…

289.216 handtekeningen

5.680 handtekeningen

Petitie tegen thuisabortus: Laat abortuspil niet telefonisch voorschrijven door huisarts

Foto: ProjectManhattan, Wikimedia

Abortusactivisten van Bureau Clara Wichmann en Women on Waves hebben een brief geschreven aan minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid.

Ze willen dat hij nu onmiddellijk de abortuspil laat voorschrijven door huisartsen, zelfs na alleen maar een telefonisch consult (‘telemedicine’), waarna de pil per post wordt bezorgd.

Vrouwen kunnen zo zelf thuis abortus plegen.

5.680 handtekeningen
· door CitizenGO NL