1.029 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.029 handtekeningen
· door jsam

250.897 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.897 handtekeningen
· door CitizenGO NL

36.539 handtekeningen

Herstel Europa!

Van 23-26 mei vinden de verkiezingen voor het Europees Parlement plaats in heel Europa. Dit is een belangrijke datum voor de toekomst van ons continent en van ons volk.

CitizenGO zal de volgende Belofte voorleggen aan kandidaten en hen vragen zich te committeren aan de volgende punten:

36.539 handtekeningen

197.817 handtekeningen

Breng 'Unplanned' naar Nederland en België!

De succesvolle lancering van de film Unplanned in de Verenigde Staten was onwaarschijnlijk, vooral voor een film die gaat over een controversieel onderwerp als abortus

Alleen al in het eerste weekend bracht de film 6 miljoen dollar op. Hiermee behoort de film tot de top van best-presterende films in de Verenigde Staten. Unplanned is een buitengewoon schokkende film, die laat zien hoe verschrikkelijk abortus is en hoe immoreel de industrie die er geld aan verdient.

197.817 handtekeningen

66.513 handtekeningen

Oproep: Behoud historische waardigheid Notre Dame

Op woensdag 17 april 2019 heeft de Franse minister-president Édouard Philippe een internationale prijsvraag aangekondigd voor architecten. Zij mogen ontwerpen indienen voor de herbouw van de Notre Dame.

De architecten mogen volgens de premier onder andere beslissen of de ingestorte kruisingstoren (dit is een kleinere toren midden op het dak) volgens het origineel herbouwd wordt, naar het 19e eeuwse ontwerp van Eugène Viollet-le-Duc, of dat het nodig is de Notre Dame “met een nieuwe kruisingstoren uit te rusten, die is aangepast aan de uitdagingen en technieken van onze tijd”.

66.513 handtekeningen

2.470 handtekeningen

Minister De Jonge: Wees tolerant voor pro-life christenen

Het is bijzonder pijnlijk als christendemocratische ministers de christenen die zij geacht worden te vertegenwoordigen afvallen.

En niet alleen pijnlijk, maar ook bijzonder zorgelijk. Mensen die hun christelijk geloof in woord en daad willen delen met de wereld, moeten steeds meer op hun tellen passen in Nederland. Dat nu juist ook het CDA meedoet aan de seculier-linkse hetze tegen daardwerkelijk gelovige christenen, toont aan dat er steeds minder ruimte is voor geloof in onze samenleving.

2.470 handtekeningen
· door CitizenGO NL