81.249 handtekeningen

Second Love is een nieuwe reclamecampagne gestart. In bushokjes in onder andere Amsterdam ziet men de bovenstaande poster, die mensen oproept om vreemd te gaan.

CitizenGO vindt dat het nu wel genoeg is geweest met deze vreselijke reclames. Doe mee en teken de petitie!

81.249 handtekeningen

1.043 handtekeningen

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.043 handtekeningen

77 handtekeningen

77 handtekeningen

250.964 handtekeningen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.964 handtekeningen

3.605 handtekeningen

China is weer bezig.

Sinds 1 maart van dit jaar heb je in dat land een vergunning nodig om online religieuze informatie te mogen verspreiden.

In de praktijk komt het erop neer dat christenen die niet aangesloten zijn bij een door de Chinese Communistische Partij goedgekeurde (en feitelijk beheerste) 'kerk', geen religieuze uitingen meer mogen plaatsen op het internet.

Kerken die dus in vrijheid hun geloof willen uiten, en niet volgens de voorschriften van de Chinese staat, mogen geen website meer hebben.

3.605 handtekeningen

6.404 handtekeningen

Update: Op donderdag 19 mei stelde een rechter in de familierechtbank een tijdschema vast om te beslissen of Archie al dan niet zal kunnen blijven leven. Op 6 en 7 juni vindt een hoorzitting plaats om te bepalen of voortzetting van de behandeling van Archie al dan niet in zijn 'beste belang' is. Het Royal London heeft bepaald dat het zinloos zou zijn een hersenstamtest uit te voeren.

6.404 handtekeningen

8.786 handtekeningen

Op 9 december 2021 heeft de Europese Commissie voorgesteld om de lijst van EU-misdrijven uit te breiden met haatzaaien en haatmisdrijven.

Als dit voorstel wordt aangenomen, zal jouw pro-life- en pro-familiestem in de hele EU, ook in Nederland, het zwijgen worden opgelegd. Het spijt me, maar ik moet je waarschuwen voor het komende gevaar: jouw recht op vrije meningsuiting zal door publieke en private organisaties worden geschonden.

8.786 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS