1.040 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.040 handtekeningen
· door jsam

250.961 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.961 handtekeningen
· door CitizenGO NL

98.495 handtekeningen

Ondersteun de godsdienstvrijheid in Soedan

Sinds 1983 is in Soedan de sharia-wetgeving van kracht en zijn er speciale rechtbanken ingesteld om niet-moslims, met name christenen, te berechten. Veel inwoners zijn vervolgd en ter dood veroordeeld vanwege hun geloof in Christus.

Maar nu zouden de dingen er heel anders voor kunnen gaan staan in Soedan!

Dankzij de moed van de econoom Abdalla Hamdok, premier van de regering van nationale eenheid die voortkwam uit de as van het 30-jarige regime van Omar Hassan al-Bashir, zouden geloofsvrijheid en respect voor mensenrechten verwezenlijkt kunnen worden in Soedan.

98.495 handtekeningen
· door CitizenGO

3.740 handtekeningen

Oproep aan FvD: stem tegen D66-voorstel afschaffen bedenktijd abortus

Ongeboren kinderen en kwetsbare vrouwen lopen gevaar! D66 heeft een wetsvoorstel ingediend, dat -- als het wordt aangenomen -- zal leiden tot meer abortussen, door abortus laagdrempeliger te maken.

D66 wil de bedenktijd van vijf dagen afschaffen, die tot nu toe wettelijk verplicht is bij het maken van de keuze om een kind al of niet te laten aborteren.

3.740 handtekeningen
· door CitizenGO NL

145.217 handtekeningen

Help Ann de levens van ongeborenen te verdedigen in Kenia

Abortusbedrijven geven een klap in het gezicht van Kenia, en in het gezicht van elke pro-lifer.

En toen Ann Kioko hun illegale acties aan de kaak stelde, sloegen ze haar om de oren met een rechtszaak.

In 2018 begon Ann een petitie waarin wordt opgeroepen tot een onderzoek naar Marie Stopes, een internationale keten van abortusklinieken, omdat zij abortus-on-demand-diensten aanboden onder het mom van “prenatale zorg” in Kenia, terwijl dit verboden is volgens de Keniaanse wet.

145.217 handtekeningen
· door CitizenGO

105.288 handtekeningen

Stop tv-uitzending van NTR-programma 'Gewoon bloot'!

Wij, bezorgde burgers, hebben vernomen dat de NTR een programma gemaakt heeft over het doorbreken van schaamte voor naaktheid onder kinderen van rond de 11 jaar. Wij geloven dat elk mens trots mag zijn op zijn/haar lichaam en dat schaamte voor je figuur niet gezond is. Tegelijkertijd zijn wij van mening dat de onschuld van onze kinderen zo lang mogelijk beschermd dient te worden en dat blootstelling aan seksualiteit geleidelijk en in een veilige omgeving plaats dient te vinden. Kinderen horen geen vragen te hoeven stellen over de penispiercing van een naaktmodel die voor hun staat.

105.288 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS