1.031 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.031 handtekeningen
· door jsam

250.900 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.900 handtekeningen
· door CitizenGO NL

139.992 handtekeningen

Red het leven van Vincent Lambert

Op 20 mei is het ziekenhuis waar Vincent Lambert verblijft, begonnen hem sterk te verdoven en de toevoer voedsel en water te stoppen. Later die dag oordeelde het Hof van Beroep in Parijs dat hij toch nog voedsel en water moest blijven ontvangen.

Op vrijdag 28 juni heeft het Franse Hof van Cassatie deze beslissing weer teruggedraaid. Vanaf 2 juli wordt Vincent Lambert nu opnieuw verdoofd en dreigt hij door uitdroging te zullen sterven.

139.992 handtekeningen
· door CitizenGO

4.902 handtekeningen

Stop LHBT-indoctrinatie bij Jeugdjournaal

Na het eerdere incident met meisje Fenna dat werd ingezet om meer LHBT-’openheid’ te pushen bij Donald Duck, gaat het Jeugdjournaal nu nog verder in de ingeslagen richting door op vrijdag 21 juni een jongetje van negen te laten zien dat volledig als travestiet gekleed gaat. Dit werd geframed in het kader van 'jezelf kunnen zijn'.

4.902 handtekeningen
· door CitizenGO NL

394.164 handtekeningen

Zeg 'Nee' tegen 'Gay Pride' in Disneyland Parijs

Een golf van indoctrinatie gaat door Europa. Ook de wereld van Disney is niet veilig. Disneyland Parijs zal op 1 juni aanstaande het toneel zijn van een ‘Gay Pride’ die duidelijk niet kindvriendelijk genoemd kan worden.

Behalve in Frankrijk, zal er ook een Gay-evenement plaatsvinden in Orlando, Florida (VS) van 13-15 augustus.

Op de officiële site van Disney World worden deelnemers van de ‘Magical Pride’ in Parijs aangespoord: “kleed je zoals in je dromen, voel je geweldig en geniet van het park zoals nooit tevoren met de kleuren van de regenboog”.

394.164 handtekeningen
· door CitizenGO