1.039 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.039 handtekeningen
· door jsam

250.960 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.960 handtekeningen

4.443 handtekeningen

Stop tv-uitzending van NTR-programma 'Gewoon bloot'!

Wij, bezorgde burgers, hebben vernomen dat de NTR een programma gemaakt heeft over het doorbreken van schaamte voor naaktheid onder kinderen van rond de 11 jaar. Wij geloven dat elk mens trots mag zijn op zijn/haar lichaam en dat schaamte voor je figuur niet gezond is. Tegelijkertijd zijn wij van mening dat de onschuld van onze kinderen zo lang mogelijk beschermd dient te worden en dat blootstelling aan seksualiteit geleidelijk en in een veilige omgeving plaats dient te vinden. Kinderen horen geen vragen te hoeven stellen over de penispiercing van een naaktmodel die voor hun staat.

4.443 handtekeningen

2.210 handtekeningen

Vragenlijst Tweede Kamerverkiezingen 2021

Foto: J.M. Luijt

Over een maand zijn de verkiezingen!

En het is belangrijk dat kiezers een geïnformeerde keuze kunnen maken.

Wij willen hen, en dus ook jou, daarbij helpen.

Daarom sturen wij een vragenlijst aan politieke partijen, met 8 vragen over concrete beleidspunten die belangrijk zijn voor onze waarden.

En wij willen jou vragen om ons te helpen die vragen beantwoord te krijgen.

2.210 handtekeningen

193.991 handtekeningen

Vertel grote techbedrijven: Stop de censuur!

Grote techgiganten zoals Facebook, Twitter, YouTube, Google, Apple, Amazon en Pinterest hebben een wereldwijde kruistocht georganiseerd om de meningsuiting van iedereen te beperken die strijd voor het leven, het gezin en de vrijheid. Iedereen dus die niet buigt voor hun politiek-correcte ideologie.

Deze techbedrijven zijn enkele van de grootste bedrijven en zijn extreem populaire plekken voor mensen om elkaar te treffen op sociale media.

Maar ze zijn niet onkwetsbaar.

193.991 handtekeningen
· door CitizenGO

6.713 handtekeningen

Petitie: Menselijke embryo’s zijn geen proefkonijnen!

Foto ID 36497602 © Steve Allen | Dreamstime.com

Dat het CDA vaak zwabbert in haar ethische standpunten is wel duidelijk.

De betekenis van de ‘C’ lijkt steeds verder af te nemen, terwijl veel christenen toch nog voor deze partij stemmen.

Het is belangrijk om hier ruchtbaarheid aan geven, want deze christenen zijn zich hier misschien niet voldoende van bewust.

Wat is er nu weer aan de hand?

6.713 handtekeningen

1.963 handtekeningen

Bescherm de levens en de rechten van dementerende ouderen!

De Nederlandse euthanasiepraktijk wordt steeds radicaler.

Zelfs zonder de wetgeving te veranderen, blijkt er sprake te zijn van een glijdende schaal. Dit komt doordat de interpretatie van de bestaande wetgeving telkens wordt verruimd.

Om deze reden voeren we al campagne tegen kindereuthanasie, maar dat is niet het enige wat er nu speelt.

1.963 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS