1.027 handtekeningen

Euthanasie voor kinderen dreigt een realiteit te worden in Nederland

Laten wij de verantwoordelijkheid om te beslissen over leven of dood op de schouders van kleine kinderen leggen, die al belast zijn door de stress en pijn van hun ziekte. Dit is het idee van de professor in de kindergeneeskunde Eduard Verhagen. Volgens hem kan dit binnen een jaar mogelijk zijn!

1.027 handtekeningen
· door jsam

250.895 handtekeningen

Stop financiering Amnesty Int'l voor opdringen van abortus aan kleine landen

Dit is de voortzetting van de petitie ‘Stop Financiering Amnesty International’, die tot op heden meer dan 150.000 handtekeningen heeft vergaard.

Het doel van dit vervolg is om meer handtekeningen te verzamelen, als een reactie op Amnesty’s voortdurende anti-leven campagnes, waarmee het kleine en ontwikkelingslanden ‘aanvalt’.

250.895 handtekeningen

145.481 handtekeningen

Bescherm ongeboren kinderen bij de VN

We hebben je hulp nodig om te voorkomen dat de Verenigde Naties abortus en gender-ideologie in het onderwijs wereldwijd gaan promoten.

Deze petitie zal worden aangeboden bij de 63e sessie van de Commissie voor de Status van de Vrouw bij de Verenigde Naties.

Planned Parenthood en andere voorsprekers van abortus richten hun volle aandacht op het promoten van abortus en het uitbannen van 'gender-stereotypen'.

145.481 handtekeningen
· door CitizenGO

5.394 handtekeningen

Petitie: Stop LHBT-gedram in Donald Duck!

Bron foto: Flickr

Afgelopen zaterdag 23 februari kwam het Jeugdjournaal met een schokkend item.

Schokkend, omdat ze een klein meisje voor hun wagen spannen om politiek correcte terreur uit te oefenen op de meest onschuldigen... onze kinderen.

Hoe? Door Fenna van 10 bij de hoofdredactrice van de Donald Duck erop te laten aandringen dat er meer homostellen moeten komen in de strip.

5.394 handtekeningen

42.907 handtekeningen

Steun de familie Wunderlich in hun strijd voor onderwijsvrijheid

Wat zou jij doen, als je kinderen je werden afgenomen, omdat de overheid het niet eens is met de manier waarop je hen wilt onderwijzen en opvoeden? In 2013 overkwam dit Dirk en Petra Wunderlich, die wakker werden omdat de Duitse politie en maatschappelijk werkers voor de deur stonden om hun kinderen mee te nemen.

Waarom? Dirk en Petra hadden gekozen voor thuisonderwijs. Helaas is dit in Duitsland verboden, terwijl het in de meeste andere Europese landen wel is toegestaan als ouders de traditionele rol van onderwijzer van de eigen kinderen op zich willen nemen.

42.907 handtekeningen

10.177 handtekeningen

Voorkom een nieuwe christenvervolging – teken nu #Nashville

Nee, we willen je niet vragen de Nashville-verklaring te tekenen.

Maar wel om deze petitie aan het Openbaar Ministerie te tekenen, dat het immers nodig heeft gevonden een onderzoek in te stellen naar de strafbaarheid van deze verklaring. Tegen Kees van der Staaij is inmiddels al meerdere malen aangifte gedaan, omdat zijn naam onder de verklaring staat.

10.177 handtekeningen

Abonneren op CitizenGO RSS