Laat ons weten hoe Netflix reageerde!

Kerstspecial maakt het christendom op ongehoorde wijze belachelijk

Laat ons weten hoe Netflix reageerde!

Netflix weigert te reageren op de 1,5 miljoen mensen die onze petitie getekend hebben.

Op dit moment staat “De eerste verzoeking van Christus” (gemaakt door Porta dos Fundos) nog steeds op het platform. Het is schokkend dat op ieder moment van de dag, iemand deze godslasterlijke film kan bekijken waarin Jezus Christus als homoseksueel wordt neergezet, Zijn discipelen als alcoholisten en Zijn moeder Maria als een overspelige vrouw. Ook God de Vader wordt door het slijk gehaald.

We rekenen daarom op jou om ons te helpen de druk op Netflix op te voeren als nooit tevoren.

Doe mee met de volgende stappen in onze campagne om “De eerste verzoeking van Christus” van het Netflix-platform te laten verwijderen:

Zodra je deze stappen hebt gezet, kun je het formulier links invullen zodat we op de hoogte blijven van de voortgang van deze campagne. Als je een reactie van Netflix hebt gekregen, laat ons dit dan weten via het commentaarveld ("Reactie") bovenaan het formulier.